:)

:)

petak, 1. svibnja 2015.

My Shower and Hair Routine!

Danas sam odlučila pisati o mojoj svakodnevoj rutini tuširanja i rutini kose. Početi ću s rutinom tuširanja.Najviše se volim kupati navečer tako da u jutro imam puno više vremena za spavanje naravno, a i volim leći u krevet čista sa svježim osjećajem na koži. Ne koristim previše proizvoda za njegu tijela jer mi koža na tom mjestu nije zahtijevna.





1. Prije tuširanja lice operem s Baleinom čistilicom, čiju ste recenziju mogli pročitati u prošlom postu. Kada uđem pod luš u kožu umasiram Cien wellness kupku od naranče i vanilije. Kupila sam je u Lidlu za samo 16 kn a dobijete 1 litar proizvoda! Na koži ostavlja super miris te je lijepo očisti, a ako slučajno niste ljubitelj mirisa naranče ima još vrsta.




2. Onda započinjem pranje kose laganom masažom tjemena sa šamponom.Trenutno koristim Loreal Paris Elseve, koji mi je sasvim ok. Nakon što sam kosu 2 puta oprala sa šamponom stavljam regenerator po dužini kose. Već duže vrijeme koristim regenerator od Welle-moisture jer mi je odličan. Djeluje protim naelektirasanosti kose,a možete ga pronaći u drogerijama poput Dm-a,Kozma i Bipe po cijeni od 30 kn. (kosu perem svaka 3 dana ili po potrebi češće)




3. Nakon što posušim tijelo i kosu ručnikom po dužini kose nanosim Balea mlijeko za kosu. Osim što predivno miriši, odlično njeguje kosu. Koristim ga već jakooo dugo i jedan je od mojih favorita.
Kupila sam ga u Dm-u za 15 kn. Nakon što ga nanesem kosu raščešljam običnim češljem, zamotam je u ručnik.




4. Ispod pazuha nanosim Neutro Roberts-natural dry Deo Roll-on, za kojeg imam samo riječi hvale. Najbolja je stvar svoje vrste koju sam ikad probala. Sadrži 0% alkohola te sadrži 'Alum rock' (stipsin kamen) uz ima 24h zaštitu. Miris je super osvježavajući, a o zaštiti ne trebam ni govoriti. Neugodne mirise nećete sigurno osjetiti, a područje pazuha neće znati za pojam 'iritacije'.Možete ga kupiti u Dm-a uz uobičajenu cijenu od 21 kn,ali je sada na akciji za nekih 17 kn. Nakon što stavim roll-on nanosim Garnier Clear Sensation dezodorans. Ima anti-bakterijske sastojke koje sprječavaju nastanak bakterija i neugodnih mirisa. Ima 48 h*** zaštite, dopušta koži da diše a ne sadrži alkohol. Cijena mu je oko 20 kn u Dm-u.




5.Na lice i tijelo nanosim klasičnu Nivea kremu , koja je nešto masnija pa je stavljam samo navečer.





6. Prije sušenja kose fenom na nju stavljam Wella Frizz Control kremu, čiju ste recenziju mogli pročitati u prošlom postu, kao i recenziju Baleinog ulja za kosu kojeg nanosim nakon sušenja kose.
Ako je vani toplo na kosu nanosim samo Baleino ulje te je pustim da se prirodno osuši.



To je bila moja svakodnevna rutina tuširanja i rutina kose.Nadam se da vam se post svidjeo a ako da komentirajte :)


Što vi koristite u svojoj rutini ?



Broj komentara: 5:

  1. Zašto stavljaš i roll-on i dezodorans?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pickey,
      stavljam ih u kombinaciji kad želim jaču zaštitu i jednostavno se osjećam sigurnije tako :)

      Izbriši
  2. Ja također stavljam roll-on i dezodorans. :)
    I koristim ovu Baleinu masku i piling, a obožavam ovaj L'oreal šampon.
    Probaj ovaj novi L'oreal extraordinary oil, savršen je.

    OdgovoriIzbriši